Keteg

Menedzsment, ha számít a hit – Keresztény társadalmi elvek a modern korban

893be5cc46ee8c86172b67cb9d3cba25_big

Menedzsment, ha számít a hit – Keresztény társadalmi elvek a modern korban

Szerzők: Helen J. Alford OP & Michael J. Naughton

A magyar kiadást szerkesztette: Baritz Sarolta Laura OP & prof. Kindler József

A szerzők örömmel üdvözlik művük magyar nyelvű megjelenését és remélik, hogy „egy olyan üzleti modell, amely hozzájárul a közjóhoz és amelyben a szervezet tagjai növekedhetnek az erényekben, tehát a könyvünkben bemutatott modell, hozzájárulhat az egészséges és fenntartható üzleti kultúra fejlődéséhez Magyarországon.” (A szerzők előszava a magyar kiadáshoz, p.9)

A könyv alapmű az emberközpontú gazdaság elméletének megértéséhez. Aquinói Szent Tamás-i alapokon, az Egyház társadalmi tanításának elvei szerint egy olyan üzleti és gazdasági modellt, s annak alapvetéseit vázolják fel a szerzők, amely alapja lehet egy fenntartható, erkölcsi elvekre épülő gazdasági-társadalmi rendszernek. A könyv második részében a szerzők a főbb gazdasági területeket a sarkalatos erényekkel kapcsolják össze, úgy, mint pl. „igazságos pénzügyek”, „bátor marketing,” stb. A könyv már több kiadást és fordítást is mondhat magáénak.

Kairosz Kiadó és Mária Rádió Kiadó, Budapest, 2009. Az eredeti mű 2001-ben jelent meg.

Szóljon hozzá!

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare